joi, 22 august 2013

Ce să fac cu qşmele mele?

Am adunat câteva kilograme de fire de tricotat, care de care mai moi si mai colorate. Stau ghemele înghesuite în pungi, dorindu-şi să le vină rândul, ca nişte jucării în magazin, în aşteptarea copiilor. Uneori scot pungile din dulap şi îmi împrospătez amintirile, combinând două, poate chiar trei culori. Am şi o pungă cu accesorii : pomponei, floricele, pănglicuţe şi alte chestii mici, numai bune de împopoţonat.
          Problema mea este că nu ştiu cui i-ar trebui căciulile mele, pentru că nu mai vreau să-mi terorizez prietenii şi cunoscuţii cu întrebarea : »Nu vrei să-ţi tricotez o căciulă ? » Nu nimeresc întotdeauna gusturile şi nu reuşesc să nimeresc nici mărimea de fiecare dată. Ăsta este şi motivul pentru care postez poze pe Facebook cu fiecare căciulă în parte.
          Tricotatul îmi este de folos, pentru că-mi limpezeşte mintea şi-mi linişteşte sufletul. Singura mea problemă este că n-am habar să tricotez la comandă. Sunt o cuşmăreasă rebelă, combinând culorile şi firele după o inspiraţie de moment.
          Acestea fiind spuse, trebuie să găsesc o cale de a scăpa de pufoşeniile terminate, botezate şi ambalate în pungi verzi.
          În dimineaţa asta m-am hotărât : o să le abandonez prin Cluj, în locuri circulate, sperând că le va “adopta” cineva care are nevoie de ele. Sunt aproape sigură că nu vor sfârşi aruncate la gunoi. Ar fi ca şi cum cineva ar arunca un pui de căţel la tomberon, ori lucruri din astea se întâmplă destul de rar.
          Qşmele vor fi însoţite de un mesaj către găsitori. La text încă nu m-am gândit, dar mai am timp suficient.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu